Direktlänk till inlägg 21 september 2014

fortfarande en lång väg

Av vartarvagen - 21 september 2014 15:52

 Har snart varit sjukskriven i tre månader. helt sjukt vad tiden går fort.

Ryggen har gått upp och ner och är så enormt less på värken i den och påvärkan som blir ut i benen, i mellanåt är benen som klumpar och jag känner inte så mycket från knänan och neråt. saknar att få vara i skogen plocka bär och svamp. bara för denna jävla rygg, hatar mitt diskbråck!

vill kunna göra så mycket men är fortfarande begränsad.


Om arbetet:

under denna tid om tre månader så har jag varit på apt och där får man bara bli besviken och irriterad, de är ingen ordning i gruppen och den som leder mätet har aldrig kunnat göra de heller. de är värre än en förskoleklass. sedan får vi inget utbyte av mötena utan man går dit och gå därifrån utan något som rör oss indirekt. 

vad är  ett apt till för egentligen?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vartarvagen - 29 december 2015 20:08

har testat den nya produkten som jag länge velat testat two fingers från www.lustjakt.se. helt otroligt skön stimulans både i och på klittan. en härlig upplevelse som du bara måste testa. ...

Av vartarvagen - 30 juni 2014 20:31

Allt började dec -13 med ryggskott trodde läkaren,  var på akuten och läkaren gkorde sin undersökning.  Jag hade väldigt ont men i vanlig ordn7ng ville jag inte erkänna de för mig själv. Jobbar så sjukhuset själv så de var nära till akuten, kunde var...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards